Wat zijn de volgende stappen voor jou?
Stap 1
Je ontvangt een bevestigingsmail met factuur.
Let op: Het programma volg je via een abonnementsvorm. Als je hebt gekozen voor een maandelijkse betaling, dan zal elke maand het bedrag van je rekening worden afgeschreven. Heb je je doel behaald? Dan kun je natuurlijk altijd stoppen door in je eigen klantenportaal in te loggen en je abonnement te beheren. De inlog voor je klantenportaal vind je in de bevestigingsmail, in de community en in de eerste en laatste module van het programma.
Heb je jaarlijks betaald? Dan loopt het programma jaarlijks voor je door. Wil je het volgende jaar stoppen? Ook dan is het nodig om je abonnement te stoppen via je klantenportaal.
Stap 2
Je ontvangt een aparte mail met de inloggegevens. Ben je al bij ons bekend, dan krijg je een mail dat je een upgrade hebt in je account.
Stap 3
Je ontvangt binnen 30 minuten een bevestigingsmail van Bureau Breinfijn met meer informatie over de programma.
Stap 4
Je gaat naar de button ‘Inloggen’ rechtsboven op de website www.breinfijn.nl (of via onderstaande knop) en je kunt direct inloggen. Neem de tijd om jouw eigen proces te doorlopen. Je hebt zelf de regie hoe lang je het programma wilt blijven volgen. Er is geen goed of fout. De ene persoon volgt het een half jaar, de andere persoon 1,5 jaar. Dat is per persoon en per ontwikkeling verschillend.
LET OP: Mails kunnen eventueel in je spam terecht zijn gekomen. Check daar zeker even als je niks hebt binnen gehad.
Heb je geen mail met inloggegevens gehad? Je kunt sowieso zelf aan de slag zonder contact met ons op te hoeven nemen. Als je op deze pagina bent gekomen, sta je ingeschreven in onze leeromgeving en kun je een ‘nieuw wachtwoord’ aanvragen als je op het inlogscherm staat.
Extra informatie
Facturen inzien
Let op dat je niet automatisch elke maand een factuur in je inbox krijgt. De facturen kun je inzien en downloaden via je eigen persoonlijke klantenportaal. Klik op onderstaande knop om in te loggen.
Heb je onverhoopt problemen met inloggen of is er een probleem in je account?
Download het document ‘Inlogproblemen’ waarin alles voor je op een rijtje staat.
Hoe download ik de Bureau Breinfijn app?
We hebben een mooie app die je kunt downloaden op je telefoon, zodat je altijd en overal kunt inloggen, waar je ook bent. Download het stappenplan voor gebruik van de app.
Hoe kan ik opzeggen als ik wil stoppen?
Zoals gezegd dien je bij zowel een maand- als een jaarabonnement zelf je abonnement te stoppen. Dit kun je doen via het stappenplan wat we voor je klaar hebben staan. Voor de stappen en de voorwaarden, klik op onderstaande knop.
Wensen we je veel succes met de start van het programma!
Kim, Petra, Julie, Tessa EN rosalie
Team Bureau Breinfijn
