Opzeggen van je abonnement
Lees verder hoe je dat zelf kunt doen
Abonnement beheren (cq. opzeggen) via klantenportaal
Via het klantenportaal kun jij zelf je abonnement wijzigen of opzeggen. Ga naar het klantenportaal via de inlog via onderstaande knop.
We hebben een mooi klantenportaal voor je klaarstaan waarin je je facturen kunt inzien, en je abonnement kunt beheren (cq. opzeggen).
1. Ga naar: https://portal.plugandpay.nl/login/breinfijn-2823
2. Vul je emailadres in
3. Vul de verificatiecode in die je ontvangt via de mail
4. Ga naar ‘details’ van het programma wat je volgt
5. Wil je opzeggen, klik dan op de 3 puntjes rechtsboven naast het vermelde programma. Klik op ‘opzeggen’, en je hebt alles in eigen beheer over je abonnement. Let op: toegang tot het programma vervalt bij opzeggen.
Je kunt alleen per direct opzeggen. Dus wil je bijvoorbeeld over 3 weken opzeggen, zet dan even die datum in je agenda, log die datum in, en dan kun je je abonnement opzeggen.
Heb je onverhoopt problemen of is er een probleem in je account, vul dan alsnog het opzegformulier in.
Opzeggen abonnement
✔️ Breinfijn programma
✔️ No Stress programma
Alleen via dit contactformulier kun jij je abonnement beëindigen.
Let op: je abonnement wordt 5 dagen voor de eerstvolgende datum van incasseren automatisch stopgezet. Dit om te zorgen dat er niet al een volgende incasso in gang is gezet door jouw bank en alsnog een afschrijving plaats zal vinden.
Let er tevens op dat je een bevestigingsmail krijgt toegestuurd op werkdagen binnen 48 uur na opzegging. Dit betekent dat de opzegging goed door is gekomen en deze ook daadwerkelijk beëindigd wordt.
Heb je geen bevestiging gehad binnen 48 uur? Mail dan naar team@breinfijn.nl.